onsdag 19 september 2012

We got our picture taken

Hej, det var ett tag sedan! Eller ja, tre dagar sedan ungefär. Det här får bli ett kort inlägg bara för att catcha up med bloggen och du som läser. Anledningen till att jag inte ligger i sängen och sussar är att jag suttit uppe med ett skolarbete. Det är i princip helt klart, vilket är skönt. Och så har jag hunnit med att beställa hem lite foton + förstoringar. Nu behöver jag bara två stycken 11x16 album, för vissa bilder valde jag att beställa i det lite större albums-formatet.

Igår tog vi skolfoto, och klassisk som min klass är så bestämde vi oss för att ha morgonrock-tema. Sedan andra terminen i ettan, då Strand och Michael bar morgonrockar till en tillställning i skolan, har morgonrock-trenden ökat. Jag lånade en rosa rock av mina bästis. Hon är bäst!

My och Michael

Natalie

Noah med den vackra kimonon

Nathalie och Suss

Alla i klassen som var där, jag sitter på tredje raden i mitten

Strand, My, Natalie, Vera, Sofia och Nathalie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar