tisdag 4 september 2012

Saturday night at liseberg

Hej alla fina!

I helgen har jag inte gjort så mycket mer än att mysa med min fina pojkvän som åker på resa med sina vänner i morgon. Och så har vi varit på Liseberg med min familj på pappas sida. Det är en tradition, varje år går vi på Liseberg, umgås och äter på järnvägsresturangen. Detta året vet jag inte vem som vann femkampen, men det var inte jag i alla fall, haha. Pontus vann stjärnvinst på Center, vilket resulterade i att jag blev jätteglad och måste sett ut som ett fån..

Jag har åkt på någon konstig förkylning så nu är jag hemma från skolan med världens ångest över vad jag missar. Jag får pallra mig iväg till skolan en stund i morgon i alla fall, missar jag en enda matte C lektion så är jag körd.
Delicious
Pappa glad över sin vinst på en av grenarna i femkampen
Jag och min sovande kärlek i pariserhjulet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar