onsdag 19 september 2012

magic shoes

I morse var det riktigt tungt att gå upp, jag somnade väldigt sent igår. Därför var det en lättnad att veta att jag bara har två lektioner på onsdagar, varav en var inställd. Tankarna gick snabbt som attans till min säng, vad annars? haha. Dock drog jag inte hem efter skolan, utan jag lunchade med Nathalie och Vera för att sedan bege mig mot brunnsparken och skobutiker. Den första halvtimman hittade jag absolut ingenting, men på något vänster lyckades jag köpa en kattleksak fylld med kattmynta. Att åka till stan för att köpa skor och komma hem med kattleksaker, det är bara jag som lyckas..

Nu tror ni att jag går skolös, barfota eller vad ni vill kalla det. Men nejdå! Efter att jag köpt leksaken så kom jag på att jag missat gå in i scorett. Där hittade jag ett par häftiga höstkängor i lack, och trots att jag var ute efter ett par låga skor så kunde jag inte förmå mig att köpa dem. Jag ångrar det inte en sekund! 

Sedan mötte Pontus upp mig, vi åkte hem till honom och sov. Vi är unga, vi älskar att sova, okej? Nä, men det var faktiskt inte allt vi gjorde. Vi räddade en fluga som fastnat mellan hans fönster och persienn, efter att den stört vår skönhetsvila. Dagens goda gärning helt klart. Runt fyra kom pappa och hämtade mig, och när vi ändå var ute och åkte så svängde vi förbi allum för att se om det fanns några kängor att ha i alla fall i början av hösten. Vi hittade ett par fina på skopunkten som min pappa köpte till mig, tack pappa! <3

Övningsköra hann vi också med, det gick jättebra idag!

Scorett 1199:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar