torsdag 27 september 2012

School and romance

Sitter i skolan just nu, vi har virituella miljöer och skall konstruera ett slott i blender. Det går absolut inte bra, och eftersom alla behöver hjälp är det inte så lätt att få tag i läraren. Jag hade en presentation på Engelska i morse, och det var nog första gången jag fått en mindre panikattack efter en redovisning. Vanligtvis har jag lätt att prata inför människor, i alla fall när jag pratar på Svenska.

Veckan som gått har jag inte så värst mycket minne av. Allt jag minns är att den har varit väldigt mysig.  Jag och Pontus gick på promenad en dag och satte oss med fötterna i en lövhög samtidigt som vi åt wienerbröd. Det var som i en film, vi delade på min halsduk och var sådär nykärt gulliga. I tisdags kom han hem till mig med rosor, och igår med en bok jag nämnt att jag ville ha. Romantiskt, jag ler fortfarande som ett fån när jag tänker på det. Det är sådana småsaker som gör dagar, veckor och månader så fina.

Pink roses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar