söndag 16 december 2012

Tråkig helg

Jag har en riktigt tråkig helg. Det blev inget julbord idag, och det blir ingen granhämtning imorgon. Förmodligen inte bio heller. Jag hade sett fram emot en mysig helg med min pojkvän, så det känns typiskt att bli sjuk. Dessutom kommer jag missa mitt matteprov på Tisdag. Men jag får prata med min lärare och se om han kan ge mig några uppgifter istället.. Min hals har blivit värre, det ser inte bra ut alls. Men jag försöker hålla humöret uppe, dock är det svårt. Jag mår även illa och börjar få huvudvärk. Jag är livrädd för att få ledvärk, som för ett år sedan. Jag rörde mig sämre än en 90årig tant.

Dagen blev i alla fall lite räddad när Pontus kom hem till mig i morse. Han hade med sig jättefina blommor, jag tror det är fjärde gången jag får blommor av honom. Och en sak är säker, det är lika fint varje gång. <3
Ligger som en sann sjukling i soffan, och blundar för fotografiets skull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar