söndag 9 december 2012

Bloggar jag läser

Vi alla har väl i alla fall en eller två favoritbloggar? Här är de bloggar jag läser, om någon där ute har tips på en intressant eller rolig blogg så kommentera gärna, det uppskattas!

En av mina närmsta. Jag älskar att läsa mina vänners bloggar och tycker att det är roligt att bli uppdaterad på vad som händer i deras liv. Dessutom langar Emelie världens bästa inlägg då och då. Inlägg med tips på julklappar, inlägg med länkar till fina kläder och inlägg med tips om bra foto-appar
Bild lånad från facebook

Snygg tjej med snygg stil, en inspirerande blogg. Ingen kan ha missat vem Kenza är.
Bild lånad från hennes blogg

Världens sötaste tjej som jag träffar ca en gång om året, fast vi bor i samma stad. Jättesynd, vi borde verkligen ta tag i det. Hennes blogg är väldigt personlig, mest anpassad för de som känner henne.
Bild lånad från facebook

Gammal vän som jag i princip aldrig träffar längre, men när vi väl ses har vi alltid mycket att prata om. Hon är väldigt rolig och hennes blogg är riktigt underhållande!
Bild lånad från facebook

Hugo Rosas gravida flickvän. Rätt ny blogg med väldigt många läsare, hon skriver väldigt bra och det är intressant att följa med under graviditeten. Det är både text och mycket bilder, vilket gör den roligare att läsa. Dessutom är hon skitsnygg!
Bild lånad från hennes blogg

Min klasskompis. Störtskön tjej som pratar lika mycket som jag, om inte mer. Hennes blogg speglar verkligen hennes personlighet, lite *host* lagom *host* galen i Muse och Paramore, och väldigt sprallig. Typisk glädjespridare!
Bild lånad från facebook

Svensk tjej som bor i Arizona, USA. Jag har följt hennes blogg till och från i ca två år. Jag ahde en period då jag läste väldigt mycket utbytesbloggar, och trots att hon inte var i USA just då så länkade en annan utbytesstudent henne. Denna bloggen är en av de mest intressanta bloggar jag läser då hon först var i USA på high school i ett år och träffade sin kärlek, för att sedan behöva åka hem till Sverige igen och gå klart gymnasiet. Nu är hon färdig med gymnasiet och har återigen begett sig till varma Arizona där hon bor med sin pojkvän och går på college. Sjukt cool tjej.
Bild lånad från hennes blogg

Det är väl de bloggarna som jag läser i alla fall ett par gånger i veckan. Sedan finns det andra bloggar som jag tittar på någon gång ibland så som:
Främst för att hon inte uppdaterar så ofta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar