torsdag 19 september 2013

Liseberg med familjen

I lördags så fick jag springa till omklädningsrummet efter jobbet för att hinna tillbaka till parken runt halv sju. Jag mötte upp Pappa, Helen, Tobbe, Fredrik, Martina och Pontus utanför spelhuset för en kväll med mat och spel. Jag vet fortfarande inte vem som vann femkampen, men jag vet att jag var riktigt bra på milkshaken... Så bra att jag vann stjärnvinst två gånger!!!! Jag är fortfarande stolt över mig själv. Jag har spelat milkshaken x antal gånger i sommar utan att vinna stjärnvinst, men nu äntligen vann jag. Det är lite töntigt, men jag tycker att det är ett så fruktansvärt roligt spel.

Kvällen var lyckad, tack till Pappa och Helen som styrde upp allting och bjöd på en riktigt fin middag på hamnkrogen. Puss!

Tobbe och Helen 
Fina Martina
Jag tvingade upp Pontus i hisningen...
Pappa försöker slå mitt rekord i milkshaken
I love this game!
Hehehehe stolt 
Fredrik, Helen och Pontus. Detta var Tobbes gren, han vann två små apor till och med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar