söndag 10 februari 2013

Weekend in Copenhagen

Bloggen har fått stå tom över helgen för att jag varit i Köpenhamn med Pontus och hans vänner. Vi bodde på ett hotell mitt i stan, vilket var perfekt. Nära till resturanger, klubbar och affärer. Dock besökte vi bara en affär, och det var när jag behövde en liten väska att ha till kvällen.

Fredag:
Vi anlände till Köpenhamn klockan halv sju på kvällen efter en fem timmar lång bussresa. Vi checkade in på hotellet, slängde av oss packningen och gick ut på stan. Hälften av oss gick för att äta och andra hälften stannade på hotellet för att förfesta. Matglad som jag är så valde jag självklart att gå på resturang. Det blev en pub/resturang med live-musik och en kanot i taket. Trevligt ställe med god mat och bra service!

Lördag:
Time to party, dagen gick åt till att ta det lugnt efter en runda på stan. Hälften av oss var ju bakis sedan kvällen innan. Det kändes väldigt skönt att inte ha festat på fredagen, för då hade min lördag varit så snurrig. Idag festade vi alla däremot. Förfesten varade längre en själva festandet, men det är väl ofta så? haha. Bra kväll i alla fall.

Söndag: 
Hemfärd, vi alla var sega och jag verkligen längtade efter min egna säng. Nu sitter jag här. Tack alla för en rolig helg, och framförallt tack Pontus. <3
John, Erik och Tim
Hanna, Stina, Britta och Andreas
Pontus, Christian och Daniel 
Britta och Clara
Pontus och Christian på "Penthouse"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar