måndag 18 juni 2012

Working Lady

Nu går jag på fem dagars ledighet efter min första arbetande helg. Ledighet, det känns konstigt att skriva. Jag har ju aldrig jobbat förut, så jag känner mig väldigt vuxen trots att jag faktiskt inte är så gammal. Men det är skönt att tjäna egna pengar och känna att jag faktiskt kämpat för dem.

När jag kom hem i eftermiddags så var jag jättetrött, så jag lade mig i mammas säng och sov till ungefär nio. Efter det så badade jag och skämde bort mina ben med body-scrub bland annat. Jag känner mig så fräsch så, och benen är väldigt lena. Perfect start on a new week.

Dock var det inte enkelt att gå upp i morse och slita mig från min pojkvän, speciellt inte när han tog med sig täcket ned och lade sig på hallbänken när han skulle låsa efter mig. Jag kände mig lite lagom opepp på att jobba då, haha. Ett inlägg om de senaste dagarna kommer upp i morgon eftermiddag, kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar