söndag 24 juni 2012

Helgen

Ett par dagar sedan jag skrev nu. Jag har haft fullt upp och knappt suttit vid en datorskärm alls. Lördagen bestod av jobb sju till fyra, sedan hämtade Pontus upp mig för att vi skulle åka och äta hos hans farmor och farfar. Jättegod mat och så är det alltid så trevligt hos dem. Halva dagen prima alltså.

Söndagen bestod också av jobb från sju till fyra. Efter det åkte jag med Pontus till hans kusin som firade födelsedag, det var också trevligt och kul. efter jobbet så hämtade min pappa mig, jag var så hungrig att jag skakade. Men pappa köpte mig lite grillad kyckling med pommes på vägen till Pontus, det var en riktig life-saver. Jag har underbara föräldrar!

Nu: jobb två dagar till, sedan ett par dagars vila. Bara att bita ihop.

Fotograf: Nicolina Wiman .  Redigering: Jag . Modell: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar