söndag 10 juni 2012

Sommarlov

Nu äntligen har vi fått sommarlov. Jag har verkligen kämpat den här terminen, jag har lagt så mycket energi på plugg att det räcker och blir över. Med resultat dock, jag fick sju MVG. Förra året fick jag tre, jag hade som mål att få mer MVGn detta året än förra. Dock fick jag ett G i matte b, vilket suger. Jag vet att jag kan bättre, men jag har slackat som fan med matten detta året.

Mitt sommarlov skall bestå av 73 dagar och jag jobbar 33 av dessa. Jag börjar i morgon redan. Jag har ju aldrig haft ett jobb innan så det känns väldigt läskigt, samtidigt så känns det bra att få jobba och tjäna egna pengar. Jag är lite kluven eftersom det är mitt sista sommarlov. Men jag hade ändå inte gjort så värst mycket, så det är bara bra att jag får någonting att göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar