tisdag 10 december 2013

Dag 9 – Tio saker du vill göra

1. Gå på en Gavin Degraw-spelning. Det hade varit så mäktigt.

Bild hittad på Google
2. Lyckas med mina kurskompletteringar och få ett bra resultat på högskoleprovet så att jag kan studera vad jag verkligen vill göra.

3. Flytta till London för att studera och kanske jobba ett par år. Dock så tror jag att det skulle bli för jobbigt att vara utan nära och kära, så jag får se om jag fullföljer den drömmen.

4. Åka på Volontärresa till Afrika för att jobba med utsatta djur. Det är verkligen en stor dröm för mig, att få åka ner och lägga all min energi på vilda och tama djur som behöver hjälp. Det spelar ingen roll om det är i två veckor eller två månader, det är någonting jag verkligen vill göra.

5. Spara ihop till att köpa en bil, det håller jag redan på med.

6. Åka på solsemester med Pontus.

7. Filma mitt vardagliga liv mer, speciellt på familjeträffar. Det är så kul att ha om ett par år, så det får jag ta tag i!

8. Färga håret lite chokladigare, men jag vågar inte riktigt. Speciellt inte nu när jag äntligen låtit bli att färga det på tre år.

Något åt det här hållet.
Bild hittad på Google
9. Uppfinna något riktigt coolt som kommer att ha stor betydelse för folket i framtiden. Varför får jag en känsla av att allt coolt med betydelse redan är uppfunnit? Haha :)


10. SOVA. Nu säger jag tack och hej, Godnatt. <3 puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar