tisdag 3 december 2013

Dag 5 - Vad har du gjort idag? Dag 6 - Något du ser fram emot

Vad har jag gjort idag? Sovit, vaknat, tagit strepsils, tittat efter julklappar på nätet och pussat på katterna.

Någonting jag ser fram emot:
Julafton. Jag menar, vem ser inte fram emot julafton? När jag var liten så var julen den bästa högtiden eftersom man fick massa presenter. Numera så ser jag fram emot att träffa familjen. Jag träffar ju familjen då och då annars, men aldrig alla samlade. Det är så mysigt att träffas under Juletid, för det är så mysigt utanför fönstret, mysig dekoration hemma och så är det mysig musik i bakgrunden. Julen är underbar på alla sätt och vis. Sen är julmaten och paketen under granen bara ett plus.
Igår kom mormor hem till oss för att julpyssla. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar