måndag 21 januari 2013

Huvudvärk

Just nu sitter jag i studiesalen med mina klasskompisar och inväntar dagens sista lektion. Jag har extrem huvudvärk och eftersom jag vet att de inte kommer lyssna utan snarare göra tvärtemot det jag säger bara för att vara dumma så ber jag dem inte sänka ljudet på sina datorer. Jag tycker att det kan vara väldigt respektlöst att titta på videor/lyssna på musik högt utan att kolla med de runt omkring om det är okej. I alla fall om det rör sig om mer än några få klipp.

Jag är rätt trött på allt som ni kanske förstår. Det kan delvis vara för att jag inte sov särskilt bra inatt och delvis för att jag har pms. Tillsammans med allt ljud här i studiesalen/skolan så känns det som att någon sticker små nålar i min högra hjärnhalva. Jobbigt. Vill bara be alla hålla käften.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar