söndag 12 augusti 2012

sunday

Det suger att jobba när det är sol ute. Fast för mig är det rätt skönt också, eftersom det är så jobbigt att springa mellan husen i regnet. Det perfekta jobbvädret för mig skulle nog vara mulet, tio grader och varma vindar. Om det vore så väl, haha. I morgon är min näst sista arbetsdag. Jag har ett tolvtimmars-pass på lördag också, annars är jag ledig tills skolan börjar. När jag tänker efter så har jag nog jobbat mer än vad jag varit ledig detta året, vilket är en stor omsättning för mig. Jag hade nog behövt lite mer ledighet, men själva grejen att slippa läxor och saker hängandes efter sig har varit lite som en fristad ändå. Så på det viset är jag utvilad, men vänjer man sig någonsin med läxor egentligen? Vi får bita ihop, alla vi som går sista året nu tillsammans. Om ett år, när vi står där med våra mössor så är det värt allt slit.

Last summer 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar