fredag 14 mars 2014

Sminkförvaring

Jag tänkte tipsa om mitt senaste tillskott i sminkskåpet, nämligen sminkförvaring i form av genomskinliga akryllådor. Jag har letat ett bra tag efter liknande sminkförvaring på nätet, men utbudet är dåligt. I alla fall om man som jag, bor i Sverige. Det går att lägga det i varukorgen men när man sedan skall betala så står det "Doesn't ship to your country." Gissa om jag varit frustrerad?

Mina produkter som jag köpt är ifrån Muji. Jag hittade det av en slump på Åhlens i Göteborg och blev överlycklig. Det jag köpte gick på ca 1300:-. Det är inte jättemycket, men det är en början. Jag skall köpa mer med tiden, efter behov och ekonomi såklart.

Såhär blev det:

299:-
Denna går även att ha liggandes
199:- 
299:- 
Luckorna går även att ta loss, perfekt!
Acrylic makeup organizer
Såhär ser det ut på min sminkhylla nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar