torsdag 23 januari 2014

23 Januari

Jag har haft så mycket tid att fundera över det ena och det andra nu den senaste tiden. Jag vet inte riktigt varför, men jag kan inte slappna av. Jag har svårt att sova om nätterna för att jag inte kan stänga av tankarna, och jag har svårt att hålla mig vaken under dagen för att jag inte sovit under natten. Att jag tänker för mycket leder alltså till en konstig dygnsrytm som inte är accepterad av samhället, vilket gör att jag får det att oroa mig över också. Allt går runt, som i en cirkel. Jag minns inte senast som jag somnade innan klockan två på natten, och då skojar jag inte ens. Men sömnen är inte det värsta, det värsta är ångesten.

Jag vill prestera i skolan, umgås mer med min farmor och mormor, vara en bra flickvän, vara en rolig vän/kollega, spendera kvalitetstid med mina föräldrar, spendera kvalitetstid med mig själv och vara kreativ. Hur skall jag lyckas med allt det här samtidigt!?!? Jag har ingen aning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar