tisdag 6 november 2012

this weekend


Vad gjorde jag i helgen, och varför tog jag inga bilder? 
I fredags hade jag en mysig biodejt med min fina pojkvän. Vi skulle se på Taken 2, men vi tog olyckligen bilen in till stan, för att finna att det inte fanns några parkeringsplatser nära biografen. Pontus släppte av mig utanför, så att jag kunde gå in och fixa allt, vilket jag hann. Men han var ju fortfarande och letade parkering, så istället för att komma in femton minuter efter att filmen börjat så bytte vi biljetter. Det är rätt sjukt att man kan göra så, jag är verkligen tacksam för SF:s service. Det blev filmen Ted i alla fall, och den var riktigt rolig!


På lördag eftermiddag så åkte vi till Pontus farmor och farfar och åt mat och umgicks med hans kusiner. Det var jättetrevligt, och maten var jättegod. Efter maten fick vi göra en rätt kul grej, vi alla fick tillsammans måla en tavla. Jag älskar att göra sånt, det är så mysigt och kul. Efter middagen drog både jag och Pontus ut, jag till Jazzhuset och han till Henriksberg. Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men förfesten hos Ian och Andrea var en jättebra start på kvällen. Jazzhuset var inte riktigt min grej, men jag får se det positivt, nu vet jag det till nästa utgång!

Här är tavlan vi målade. Jag gjorde svamphuvudet, som från början var ett spöke. Fint va? Bilden är från Pontus farmor







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar